niedziela, 18 marca 2018

Profil towarzysza- wojownik zbrojny Febus

Podobny obraz 

 Imię: Febus
Płeć: Samiec
Gatunek: Wojownik zbrojny
Krótka historia: Jak wszyscy przedstawiciele swojego gatunku wyklułem się na otwartych terenach Afryki Subsaharyjskiej. Spędziłem tam szczęśliwie pierwsze cztery i pół roku swego życia, po czym zostałem schwytany przez jakiegoś niedobrego człowieka o skośnych oczach i wciśnięty do małej klatki, którą następnie przetransportowano na wielki statek. Większość podróży, która trwała około pół roku przespałem. W końcu dotarliśmy jednak do celu, a moje dotychczasowe więzienie zostało otwarte. Natychmiast wzniosłem się z głośnym krzykiem w powietrze i oddaliłem jak najbardziej od tych porywaczy. Zaszyłem się w najgłębszych zakątkach Wyspy, gdzie rzadko kto się zapuszczał. Niestety pewnego feralnego dnia wpadłem w jakieś sidła. Oczywiście początkowo próbowałem się z nich wyzwolić samodzielnie. Szybko jednak okazało się, że jest to ponad moje siły, więc przystąpiłem do wzywania pomocy. Jakiś czas później zemdlałem z braku sił, a kiedy się wreszcie ocknąłem, zauważyłem, że jestem wolny, a jakiś elf przygląda mi się z troską. Tak oto poznałem Enrique.
 Właścicielka: Enrique de Rascon y Cornejo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz