czwartek, 22 marca 2018

Profil kameleona- Vaessaria

Pamiętaj: w co umysł może uwierzyć, to umysł może osiągnąć. 
Napoleon Hill

https://www.tapeciarnia.pl/tapety/normalne/268538_kobieta_fantasy_szminka.jpg 

 Imię: Vaessaria (czyt. Waesaria), dla bliskich Vessi (czyt. Wessi)
Płeć: Kobieta
Wiek: 230 lat (około)
Gatunek: Baśniowy
Rasa: Kameleon
Głos: Melissa Benoist
 Stanowisko: Wojowniczka
Tatuaż:

 https://static1.squarespace.com/static/5866c01846c3c4a162e1d734/59a0924549fc2b2a7b58492e/59b57dcde45a7cdb519c4de8/1506965650358/Screen+Shot+2017-09-10+at+1.58.21+PM.png?format=500w
Tatuaż jest wykonany na jej nadgarstku.
Charakter: Vaessaria to kobieta, która zawsze ma odmienne zdanie. Gdy mieszkała w Sottru, nauczyła się, że nie może przed nikim pokazywać jaka jest naprawdę. Na pozór jest zimną, zamkniętą w sobie osobą. W głębi duszy jednak jest młodą, uroczą i zagubioną dziewczyną, która nigdy nie miała nikogo bliskiego. Pomimo wszystko zawsze służy pomocą i jest bardzo energiczną osobą. Wszystko co robi, robi szybko, ale i dokładnie. Bardzo szybko przywiązuje się do ludzi, co jest jej słabym punktem.
Cechy fizyczne: Vessi jest bardzo zwinną i szybką osobą. Ma wyrobione mięśnie przez walkę mieczem. Jej słabym punktem jest lewa noga. Podczas przebywania w Sottru walczyła z jednym z buntowników, który przez chwilę jej nie uwagi złamał jej rękę, która nigdy dobrze się nie zrosła przez co bardzo często ma problemy w walce. Na szczęście ten defekt nadrabia zdolnościami.
Moce:-potrafi zmieniać moc/rasę/gatunek, ale tylko wtedy, gdy widzi osobę o danym gatunku/rasie/mocy (nie umie jeszcze dobrze nad tym panować)
-niezwykła szybkość
Partner/ka: Jest osobą biseksualną i nie znalazła jeszcze drugiej połówki.
Rodzina: Nigdy jej nie poznała.
Kraj pochodzenia: Nie zna swojego pochodzenia, ale dopóki nie została przewieziona na wyspę żyła w małej wiosce- Sottru, gdzie była uważana za jednego z bogów. Ludzie tam byli czarnej karnacji, a Vessi jako jedyna miała białą jak śnieg cerę. Miejsce to znajdowało się między dwoma rzekami Sot i Tru, dzięki którym powstała nazwa wioski. W Sottru było dokładnie 13 domków z pięknymi fioletowymi dachami i beżowymi ścianami. Zaraz za domkami znajdował się większy dom, który był domem Vessi. Wszystkie zgromadzenia, zebrania i spotkania odbywały się właśnie w tej chacie. Za nią były pola uprawne. Między ziemiami uprawnymi było zejście do podziemnej jaskini, w której był posąg Vaessarii i paru innych bóstw. Ludzie zbierali się tam w południe i modlili lub składali dary. Vaessaria zazwyczaj tą zbiorową modlitwę spędzała w jaskini, w górach, niedaleko rzeki Sot. Znajdowało się tam łóżko, mały stolik i dwa krzesła. Tylko Vessi wiedziała, gdzie było wejście do tego miejsca. W tej jaskini czuła się wolna. Zainteresowania: Vessi uwielbia śpiewać i rzeźbić. Gdy była młodsza, zawsze pomagała ludowi rzeźbić. Poza tym jest urodzoną wojowniczką. Potrafi władać łukiem i mieczem. W walce mieczem w Sottru była najlepsza.
Historia: Pewnego dnia obudziłam się w środku lasu, nie wiedziałam co mam robić, więc wstałam i poszłam przed siebie. Po pewnym czasie dotarłam do małej wioski o nazwie Sottru. Tam odkryłam swoje niezwykłe umiejętności, przez co tamtejsza ludność zaczęła mnie uważać za bożka zwanego Avaesorru i władcę. Żyłam w tej wiosce przez 120 lat. Po tym czasie wybuchła wojna z ludźmi, którzy odróżniali się od jej ludności kolorem skóry. Jako władczyni musiałam prowadzić wojnę, a wrogowie to wykorzystali i mnie złapali. Nie mogłam użyć swoich umiejętności, ponieważ, aby to uczynić musiałabym chociaż zobaczyć kogoś, kto miałby potrzebne do ucieczki zdolności. Ludzie przeprowadzali na mnie różne badania, a za każdym razem gdy próbowałam się bronić, traciłam przytomność. Po kilku tygodniach zostałam uśpiona i przewieziona na tę wyspę.
 Inne zdjęcia: 
*

 Upomnienia: 2/3
Towarzysz/ka: ----
Właścicielka: lady6- howrse

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz