niedziela, 17 czerwca 2018

Profil towarzysza- wilk szary Awras


Imię: Awras.
Płeć: Basior.
Gatunek: Wilk szary.
Krótka historia: Żyłem w niewielkiej watasze, w której się wychowałem. Kiedy osiągnąłem dorosłość zostałem złapany, uśpiony i przetransportowany na tę wyspę. Z braku innych rozwiązań musiałem żyć tutaj, samotnie, ponieważ byłem pierwszym wilkiem przewiezionym do tego więzienia. Po paru miesiącach włóczenia się w cieniu, na drodze stanął mi inny przedstawiciel mojego gatunku, większy i silniejszy, o lśniących, złotych ślepiach. Niemal natychmiast przemienił się w człowieka i przemówiłem do mnie w moim umyśle. W pierwszej chwili chciałem pokazać mu kły, ale zrezygnowałem od razu. Poczułem z nim jakąś szczególną więź, a także siłę i pewność bijącą od niego, więc postanowiłem towarzyszyć mu w dalszym życiu na tej wyspie.
Właściciel: Maverick

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz