sobota, 20 stycznia 2018

Profil wampira- Akihiro

Większość ludzi woli przeważnie zaprzeczać okrutnej prawdzie, niż spojrzeć jej w oczy.
George R.R. Martin

 
Imię: Akihiro w skrócie Ak lub Hiro
Płeć: Czystej krwi samiec
Wiek: 250 lat
Gatunek: Legendarny
Rasa: Wampir
Głos: Jimin BTS
Stanowisko: Arystokrata.... ale nie pogardzi małym zleceniem zabójstwa.
Tatuaż: Ak uważa siebie za ósmy cud świata, któremu nie są potrzebne tatuaże… No dobraa straszliwie boi się igieł (do czego się nie przyzna), jednakże pod presją naukowców zezwala na wytatuowanie zakrwawionego znaku nieskończoności na prawej kostce. Znak ma za zadanie przypominać mu kim jest, mimo utraty doczesnego życia.
Charakter: Akihiro jest znany jako buntownik, często patrzy na resztę z góry, uwielbia dokuczać i drażnić ludzi. Jest to narcystyczny dowcipniś, ma gdzieś opinie innych i robi to na co ma ochotę. Ze względu na wysokie poczucie dumy, zazwyczaj wprowadza ludzi w błąd, mówiąc, że nie zależy mu na rzeczach, o które tak naprawdę bardzo dba. Nienawidzi, gdy mówi się mu, co ma robić i jest bardzo niecierpliwy. Gdy czegoś chce, dołoży wszelkich starań, by to zdobyć. Przybierając maskę rozpieszczonego ignoranta Ak skutecznie chroni dostęp do swojego wnętrza w obawie przed ponownym zranieniem. Czasem gdy trochę opuści barierę potrafi wysłuchać i porozmawiać. Zawsze niezależnie od nastroju pomoże innym w potrzebie.
 Cechy fizyczne: Hmm… Akihiro odziedziczył po swoim ojcu drobną, wysoką budowę umożliwiającą szybki bieg i dobrą koordynację ruchową. Jego siła jak na taki rozmiar ciała jest niebywała. Co prawda jego umiejętności zależą od tego kiedy i ile krwi wypił, także jednego dnia potrafi być silny jak tur, a drugiego nie ma siły wstać. Wszystko ogranicza jego pokarm. Gdy nadchodzi czas jedzenia często występują u niego zawroty głowy i migrena.
 Moce: Jest wampirem co samo w sobie świadczy o jego umiejętnościach fizycznych. Ponadto zmienia formę (nie tylko w nietoperza ) i w ograniczonym stopniu kontroluje powietrze.
 Partnerka: Nie ma, ale czy poszukuje? To zależy od jego nastroju :) :) ;)
Rodzina:
*Ojciec był wampirem ze szlachetnego rodu, a matka zwyczajną czarodziejką której Hiro nigdy nie poznał.
*Posiada brata, który zaginął lata temu.
 Kraj pochodzenia: Japonia, Azja
Zainteresowania: Jako dziedzic bogatego rodu odebrał gruntowne wykształcenie. Szerokopojęty zakres literatury i etyki nie jest mu obcy. Uwielbia przesiadywać w samotności i czytać książki (robi to tylko wtedy gdy ma pewność że nikt go nie obserwuje). Muzyka klasyczna zawsze była miodem dla jego uszu, dzięki czemu potrafi grać na fortepianie i skrzypcach. Jeżeli chodzi zaś o umiejętności ruchowe to należy do nich zdolność pływania i jazdy konnej .
Pozamagiczne umiejętności: Gra na fortepianie i skrzypcach. Płynne posługiwanie się wieloma językami. Jazda konna oraz metody walki z użyciem mieczy, łuku i sztyletów. Pływanie.
Historia: No dobrze, skoro tak ładnie prosisz... Usiądź tutaj i słuchaj. Jak widać jestem wampirem, moim ojcem jest potomek jednego z wielkich rodów leżących wysoko w naszej hierarchii. Można by stwierdzić że należał do elity. Tak dobrze słyszysz on, nie ja. Nie jestem czystej krwi. Mój kochany ojczulek podczas jednej ze swych podróży postanowił zgwałcić jedną z czarodziejek wiatru, a owocem tego czynu zostałem ja. Po moich narodzinach ojciec, z niewiadomych mi powodów, zabrał mnie do swojego domu i traktował jak pełnoprawnego syna. Wychowywałem się w luksusach. Posiadałem wszystko co chciałem. Często spędzałem czas starszym bratem. Aż do pewnego wydarzenia... Od tamtej pory nie mam czego szukać w domu rodzinnym. No to by było na tyle. Szczegóły poznają wybrańcy.
Inne zdjęcia:
 Upomnienia: 2
 Pozostałe inf.: Dzięki domieszce krwi czarodziejki promienie słoneczne nie zabijają go.
 Właściciel/ka: PauliśŚka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz