sobota, 27 stycznia 2018

Od Akihiro CD Jegen


Zauważyłem to skrzywienie. Interesujące. Czyżby nie znosiła własnego towarzysza?
-Urocze stworzenie.- odpowiedziałem patrząc na sokoła.- I w dodatku takie bystre.- dodałem przyglądając się harpii. Wyprostowała się i spojrzała na mnie uważnie. Przybrałem minę poważnego biurokraty.- Jak takie wyjątkowe istoty znalazły się na tej wyspie?- zapytałem, ignorując naszą umowę. Jegen spojrzała na mnie i spokojnie, aczkolwiek mam wrażenie że w środku się gotowała, odpowiedziała.
-To nie jest twój interes, chłopcze. Poza tym nie odpowiedziałeś na moje pytanie. – ups, chyba naciągnąłem cienką strunę. Lepiej jej nie drażnić. Uśmiechnąłem się nieśmiało udając zakłopotanie.
-No bo… - zacząłem szukając jakieś wymówki, sokół wyszedł zza jej nóg i podszedł w moją stronę, napawając się moją niepewnością- To wszystko jego wina.- powiedziałem wskazując na raroga. Kobieta spojrzała na mnie jak na idiotę.
-To, że podążałeś za mną jest z winy lera?- zapytała z niedowierzaniem. Patrzyłem na nią przybierając pewniejszą postawę.
-No tak, przelatywał nad moim domem. A jako że nie miałem ważniejszych zajęć, postanowiłem pozwiedzać wyspę z punktu widzenia sokoła.- odpowiedziałem. Reszty wydarzeń sama się domyśliła. Przerzuciła wzrok na stworzenie. Nie wiedziałem czy była zła czy spokojna. Ta przedstawicielka płci pięknej różniła się od tych, które dotychczas spotkałem. Zazwyczaj kobiety są jak otwarte księgi. Widać wszystko. Radość, strach czy inne emocje. Na nią jak patrzę to nie widzę nic. Nawet jak jest zła to nie skacze mi do gardła. Ciekawe.
-Przyznam, że jest bardzo mądry.- przerwałem zaistniałą ciszę, a harpia od razu zwróciła się w moją stronę.- Szybko zauważył że nie jestem zwykłym orłem i błyskawicznie ostrzegł ciebie przede mną.- Dodałem zachowując pełną powagę. Przewróciła oczami uznając mnie za znikome zagrożenie. Może i miała rację, a może nie? Z pewnością nie chcę teraz tego sprawdzać. A właśnie..
- Czemu od razu mnie nie zatrzymałaś? Przecież ler cię ostrzegał. – zauważyłem, poddając się ciekawości.
<Jegen?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz