niedziela, 7 stycznia 2018

Profil towarzysza- Hyalophora cecropia Sonny

Znalezione obrazy dla zapytania ćma 
  
 Imię: Sonny
Płeć: Samiec
Gatunek: Hyalophora cecropia
Krótka historia: Zostałem sprowadzony na tę wyspę jako poczwarka, więc nie miałem zielonego pojęcia jak wygląda naturalne środowisko mojego gatunku. Kiedy wreszcie się wyklułem, pierwszym, co ujrzałem był Księżyc w pełni. 
Następne kilka lat spędziłem na krzyżowaniu się z samicami mego gatunku i walką o przetrwanie. 
Podczas jednej ze swoich nocnych wędrówek, wpadłem w pajęczą sieć. Oczywiście próbowałem się z niej za wszelką cenę uwolnić. Szybko jednak okazało się to ponad moje siły, więc dałem za wygraną i czekałem zrozpaczony na powrót jej właściciela. W pewnym momencie usłyszałem tuż obok siebie leciutki łopot skrzydeł, a chwilę później poczułem, że mogę swobodnie się poruszać. Od razu poszukałem wzrokiem swego wybawcy, którym okazał się niepozorny, baśniowy smok. Tak oto poznałem Shavi'ego.
Właściciel: Shavi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz