sobota, 6 stycznia 2018

Profil towarzysza- jeleń kanadyjski Kuantos


Imię: Kuantos.
Płeć: Jeleń, czyli oczywiście samiec.
Gatunek: jeleń kanadyjski.
Krótka historia: Do niedawna żyłem jako jeleń cieszący się wolnością do czasu, kiedy pewnego dnia usłyszałem strzał, podniosłem głowę i film mi się urwał. Obudziłem się na jakiejś niezamieszkanej wyspie wśród obcych zwierząt. Nie mogłem się połapać o co w tym wszystkim chodzi, ale chcąc czy nie chcąc musiałem tutaj zamieszkać. Z czasem zostały tu przywiezione różne istoty, których w życiu nie widziałem oraz o ich istnieniu w ogóle nie słyszałem. Kiedy raz włóczyłem się po lesie z braku innych możliwości spędzenia dnia, usłyszałem cudowny dźwięk. Chcąc sprawdzić jego przyczynę udałem się w stronę skąd dochodził. Wtedy po raz pierwszy ujrzałem Arietes. Zauważyła mnie i, co mnie bardzo zdziwiło, przemówiła w moim języku. Czułem, że łączy mnie z nią jakiś niewidzialny sznurek, więc postanowiłem zapytać się czy mogę być jej towarzyszem. Zgodziła się.
Właścicielka: Arietes.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz