piątek, 5 stycznia 2018

Profil kotołako-wampira - Raphel

 Jesteś więźniem dopiero wtedy, kiedy sam na to pozwolisz.
własnego autorstwa
 

Imię: Raphel z rodu Ketsueki, jest to jego pełne imię rodowe z którego słynie, w swoim świecie. Czasami przedstawia się jako Azazel, aczkolwiek jest to bardziej pseudonim, aniżeli imię. Natomiast jeżeli ktoś zna jego macierzysty dom wie, że jego tytuł to Książe Raphel z rodu Ketsueki.
Płeć: Z tego co mu wiadomo to samiec.
Wiek: 254 lata.
Gatunek: Stworzenie nadnaturalne.
Rasa: Raphel jest mieszańcem dwóch ras, a dokładniej wampira i kotołaka. Z kotolaka ma cały wygląd, jednak wampiryzm daje mu możliwość pożywiania się krwią [zastępuje mu to sen] oraz nie starzenie się z wyglądu od wieku nastolatka [ucznia].
Głos:  Nightcore
Stanowisko:  Uważa się za Upiększacza Ciała. To znaczy, że zajmuje się tatuowaniem, percingiem, modelowaniem włosów oraz manikiurem, jest w stanie zrobić też makijaż. Natomiast jeżeli go ładnie poprosisz i dobrze zapłacisz, narysuje ci coś na płótnie, czy też kartce. Przyjmuje zapłatę w pieniądzach oraz krwi.
Tatuaż: Z faktu, że chłopak uwielbia upiększać swoje ciało w taki sposób, ma ich kilka jednak tylko jeden został wybrany do identyfikacji jego osoby. Są to rozległe róże na jego prawym ramieniu. Są to tylko czarne kontury jednak mimo tego, jest to największy tatuaż jaki chłopak ma, oraz ten który uważa za najpiękniejszy.
Charakter: Zacznijmy od tego, że nie jest to jeden osobny styl bycia, a kilka składowych które składają się na tego chłopaka. Najważniejsza rzecz, która od niego bije to chęć wolności, braku rozkazów. Od dziecka nie miał wolności i odzyskał ją tylko na cztery lata. Co prawda wtedy jego wiezienie było bardziej metaforą, jednak wolności wtedy nie czuł. Nauczył się wtedy ukrywać emocje i jest to jedna z niewielu umiejętności, które zachował w sobie. Rzadko kiedy pokazuje to co naprawdę czuje. Stara się być miły dla innych, jednak często jest to po prostu wymuszone. Nigdy nie poczuje prawdziwego szczęścia w miejscu gdzie nie ma wolności. Jego prawdziwe uczucia poznają dopiero bliskie jemu osoby, których jest stanowczo zbyt mało. Nigdy nie wpuszcza do siebie niepotrzebnych ludzi, rozmawia z innymi jednak nigdy tak jak z przyjacielem. spowodowane jest to jego nieufnością do innych, jak na razie nauczył się że wszyscy chcą tylko swojego dobra, a mają gdzieś co czują inni. On sam natomiast stara się pomagać innym mimo tego, że am nie ma tego czego by oczekiwał. Nigdy nie odmówi pomocy kiedy uważa, że osoba o nią prosząca naprawdę jej potrzebuje. Kiedy jednak uda ci się przejść tą ciężką drogę i dojść do Raphela poznasz chłopaka, który uwielbia spędzać czas z innymi. Pomimo braku przyjaciół w dzieciństwie nie stał się aspołeczny, aż tak bardzo. Co prawda nie przepada za gromadami ludzi, ale jedna czy dwie osoby mu wystarczą. Przy okazji nie należy do leni, które leżą tylko i wpatrują się w sufit, albo ścianę. Musi on robić cokolwiek, nawet małego. Trzeba też wspomnieć, że chłopak nie przejmuje się tm co o nim mówią. Zna swoją wartość, a złe słowa po nim po prostu spływają.
Cechy fizyczne: Może zacznijmy od tego co w im dobre. Z powodu jego budowy ciała, to znaczy bycia niskim i chudym, jest zwinny. W dodatku w wielu miejscach może się schować, dzięki czemu trudniej go dojrzeć i złapać. Nie posiada jednak zbytnio wyrobionych mięśni, wystarczają one do biegania i wspinaczek, jednak nie pomogą podczas walki. Przecież i tak nigdy nie uczył się walki, więc na nic by mu się to przydało. Najbardziej jednak doskwiera mu niedowidzenie na lewe oko, urodził się już z tym defektem więc w niczym mu to nie przeszkadza, jednak można to zaliczyć do słabości fizycznych. Trzeba jednak pamiętać, że nie wstydzi się tego, bo przecież nie ma czego.
Moce:
- panuje nad żywiołem lodu, co pozwala mu nie tylko zamrażać różnego rodzaju ciecze, ale też utrzymywać się na lodzie i utrzymywać w miarę stabilną temperaturę ciała odczuwając przy okazji zmiany w temperaturze otoczenia
- może porozumiewać się na odległość przy pomocy myśli, jednak tylko z osobami które zna
- przemienia się w zwykłego dachowca, jednak ma możliwość rozmawiania w tym ciele
- rozumie mowę zwierząt
Partner/ka: Jest biseksualny i czeka na osobę, która by go zaakceptowała. Nie szuka miłości na siłę, tylko na nią czeka.
Rodzina:
*Jego matką była wampirzyca imieniem Asuna, natomiast ojciec był Kotołakiem o imieniu Thomas.
*Ma starszą siostrę Beatris oraz dwóch młodszych braci Uriaha i Zeakiego
*Dziadek: Georgie,
*Ciotka: Virgina.
Kraj pochodzenia: W miejscu gdzie mieszkał, nie było czegoś takiego jak kraje. Były natomiast rody, które posiadały swoje połacie terenu. Tereny te posiadały taką samą nazwę jak rody, aby łatwiej było wiadomo gdzie się jest. Raphel pochodzi z równoległego wymiaru, gdzie żyją tylko istoty nadnaturalne i potrafią przemieszczać się między nimi. Świat z którego pochodzi chłopak nie różni się praktycznie niczym od naszego, może jedynie tym, że wygląda jak za czasów średniowiecza. Technologia jednak jest już taka sama. W jego świecie też istnieją komputery, telefony i wszelkie środki transportu podobnych do znanych przez ludzi.
Zainteresowania: Jego zainteresowania są dojść rozległe, jak na kogoś z takim wychowaniem. głównym jego zainteresowaniem na pewno jest rysownictwo i malarstwo, zawsze pozwalało mu się uwolnić od codzienności. Zaczęło się od prostych szkiców, a skończyło na ogromnych obrazach, które zaczął sprzedawać aby zarobić w tym świecie. Drugim jego zainteresowaniem jest gra na gitarze, co prawda z niej nie czerpie już korzyści majątkowych, jednak tak samo jak malarstwo pozwala mu odciąć się od świata i zagłębić we własne pragnienia oraz myśli. Ostatnią rzeczą, która nie ma spójności z resztą jest siedzenie w wysokich miejscach i obserwowanie innych, oraz wspinaczka na te miejsca. uwielbia ten rodzaj adrenaliny, kiedy jesteś krok od śmierci spowodowanej przez upadek.
Pozamagiczne umiejętności: Umie robi wszystko czym się zajmuje i co go interesuje. Czyli rysowanie i malarstwo, dzięki czemu umie tatuować. Potem gra na gitarze, a na samym końcu wspinaczki i przyglądanie się innym istotą. Nic nadzwyczajnego. Do jego umiejętności można jeszcze dodać kaligrafię, uczył się ładnego pisma od dziecka. Bardzo dobrze gra też w karty, jednak to tego potrzebne jest towarzystwo, którego jak na razie tutaj nie ma. Potrafi też jeździć konno, nawet na oklep.
Historia: Moje życie już od początku było przesądzone, narodziło się dziecko o białej sierści. U nas kotołaków oznaczało to tylko jedno, byłem królewskim potomkiem. Nasza rasa nie miała go już od wieli wieków, dlatego byłem najważniejszym dzieckiem nie tylko mojego rodu, ale wszystkich rodów, które były rodami wywodzących się od pierwszych kotołaków. Od dziecka wszyscy mi się kłaniali i nazywali księciem, a ja nie miałem co z tym zrobić. Dla całej mojej rodziny, mieszkańców na naszych terenach czy też innych kotołaków nie było ważne jak ja się z tym czuje. Położyli na moich barkach brzemię, na które kompletnie nie miałem ochoty. Jedynie brat Uriach i dziadek Georgie rozumieli przez co przechodziłem, inni byli zaślepieni tym, że mam w sobie błękitną krew. Przez to wszystko zamiast spotykać się z rówieśnikami, uczyłem się na stanowisko monarchy. Przez 180 lat nie sprzeciwiałem się temu, byłem pierworodnym, do tego królewskim synem przez co czułem, że tak właśnie musi być. Jednak przed dzień mojej koronacji, czyli dokładnie wtedy kiedy wiekowo byłem dojrzały coś się we mnie zagotowało. Nie chciałem zostać więźniem własnego losu, po prostu nie i koniec. Tak więc noc przed koronacją postanowiłem uciec, pożegnałem się jeszcze z bratem i dziadkiem, po czym przeniosłem się do świata ludzi, na Ziemię. Dane mi było żyć na wolności ledwo 4 lata. Bo w wieku 184 lat złapano mnie i przywieziono na tą wyspę. Teraz tutaj próbuję ułożyć sobie jakoś życie, jednak czuje że wcale nie jest to leprze od tego, od czego uciekłem. Czasami kontaktuje się z Uriahem, jednak bardzo rzadko. Od czasu mojej ucieczki kotołaki nadal mnie szukają i jest ryzyko, że kiedyś znajdą/
Inne zdjęcia:
 *jako kot
Upomnienia: 2/3
Towarzysz: Na razie brak.
Pozostałe inf.:
- jego krew posiada błękity odcień, w przypadku kitsune stwierdzenie że królewska krew jest błękitna, nie jest tylko metaforą. Krew ta nie posiada jednak żadnych magicznych zdolności.
- poza głównym tatuażem posiada jeszcze kilka, na prawym nadgarstku widnieje szkło z lekką rysą, symbolizuje ono jego walkę o wolność, natomiast na klatce ma klucz ptaków, który zmierza prosto do jego serca. Wszystkie te tatuaże są czarnymi obramowaniami.
- jego ulubionymi kwiatami są róże i zawsze widnieją w jego obrazach w jakiś sposób zachomikowane, nie zawsze widać jena pierwszy rzut oka. Jest to taki jego symbol rozpoznawczy, zamiast podpisów umieszcza na obrazach róże, z kaligraficznie pasującym do niego " A.R."
- jest jednym z niewielu kotołaków, które nie posiadają ogona w ludzkiej formie, może być o spowodowane wampirzymi genami, jednak nie jest pewna skąd taka cecha wyglądu
- Azazel jest przykładem osoby, która pomimo wszystkich dubr materialnych nadal czegoś pragnie
 Właścicielka: Akuma[HW] wikusia1331@gmail.com[GMAIL]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz