niedziela, 31 grudnia 2017

Profil towarzysza- ogier Kita Homasz

 
  
 Imię: Kita Homasz (z języka Komanczów: Dwa Pióra)
Płeć: Ogier
Gatunek: Koń domowy 
Krótka historia: Urodziłem się w Kolorado, w jednej z wiosek Komanczów i natychmiast zostałem przypisany synowi wodza. Chłopak zabierał mnie na wszystkie wyprawy. Pewnego razu, gdy miał dwadzieścia lat, został zestrzelony z mego grzbietu. Nim jednak wyzionął ducha, zwrócił mi wolność. Nie mając innego wyboru, wyruszyłem na poszukiwanie stada. Nim jednak udało mi się je odnaleźć, zostałem schwytany przez pewnego skośnookiego, czarnowłosego mężczyznę i przetransportowany wraz z paroma innymi zwierzętami tutaj, gdzie długo błąkałem się bez większego celu. Podczas jednego z takich spacerów, ujrzałem lekko oszołomioną, wyraźnie zagubioną elfkę. W jednej chwili poczułem, że ona może mnie potrzebować i postanowiłem przy niej zostać przynajmniej na jakiś czas.
Właścicielka: Coela

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz